Зовнішня реклама – ефективний маркетинговий інструмент для залучення цільової аудиторії, розвитку бізнесу та збільшення прибутку. Вона розміщується на будинках, спорудах та інших спеціальних конструкціях поза приміщеннями. Випускається зовнішній вигляд у вигляді стаціонарних або мобільних носіїв з текстовою та графічною інформацією про товари та послуги.
Зовнішня реклама у Києві допомагає компаніям виділятися серед конкурентів. Вона привертає увагу городян та формує довіру до рекламодавця. Головне під час виготовлення зовнішньої реклами на замовлення — грамотний підхід, дотримання загального стилю в оформленні рекламних носіїв та якісний контент.
Переваги зовнішньої реклами на замовлення
- Широкий охоплення аудиторії. При грамотному розміщенні на будинках, опорах, транспорті та в інших місцях, що проходять, зовнішню рекламу можуть побачити до 90% людей, що проходять повз. Це дозволяє охопити практично всю цільову аудиторію у вибраному місці.
- Великий вибір місць розміщення. Рекламодавець може розміщувати конструкції в точках, що найбільш відвідувані, — біля торгових центрів або на центральних вулицях. Також можна вибрати конкретні райони Києва та місця скупчення потенційних клієнтів.
- Висока ефективність. Великі білборди, сіті-лайти, неонові конструкції видно здалеку та ефективно привертають увагу перехожих. Яскравий дизайн і лаконічні тексти створюють образи продуктів і послуг, що запам’ятовуються, у свідомості аудиторії.
- Доступна ціна. Вартість виробництва зовнішньої реклами на замовлення щодо невисока. Особливо, порівняно з телебаченням та іншими засобами масової інформації. Це дозволяє використовувати її як стартапам з невеликим бюджетом, так і великим компаніям, які вкладають кошти у просування.
- Висока частота контактів з аудиторією. Завдяки розміщенню у місцях масового скупчення людей, одні й самі перехожі можуть бачити зовнішню рекламу багаторазово. Таким чином, слоган рекламованої компанії врізається у свідомість, а потік клієнтів збільшується.
- Привернення уваги. Використання великих форматів, неонових конструкцій, яскравих кольорів та оригінального дизайну дозволяє зробити зовнішню рекламу по-справжньому видовищною – люди звертають на неї увагу навіть неусвідомлено.
- Реалізація сміливих та креативних ідей. Нестандартні конструкції, 3D-моделі, відеоелементи, інтерактив та інші рішення дозволяють посилити ефект від реклами та зробити її незабутньою серед аудиторії.
- Довгий термін розміщення. На відміну від реклами на ТБ, зовнішні конструкції можна розміщувати на місяці та роки. У такий спосіб можна закріпити у свідомості людей цільові образи.
- Цілодобова робота. Світлові короби, об’ємні літери та інші рекламні конструкції з підсвічуванням працюють цілодобово, що суттєво збільшує ефективність.
- Мобільність. Окремі конструкції або реклама на транспорті дозволяють швидко змінювати локації в залежності від завдань, охоплюючи нові райони міста.
У нас можна замовити виготовлення зовнішньої реклами будь-яких видів
Ви можете замовити зовнішню рекламу різних форматів, залежно від Ваших цілей і завдань:
- Вивіски. Можливе виготовлення вивіски будь-якого розміру та форми, з підсвічуванням та без неї. При розробці дизайну обов’язково враховуємо архітектурні особливості будівлі, а також використовуємо якісні та довговічні матеріали (алюмінієвий композит, пластик, скло та метал).
- Стели. Це нестандартні об’ємні конструкції, що виділяються серед інших видів реклами та привертають до себе особливу увагу. Можливе виготовлення невеликих стел для встановлення біля вхідних груп, так і масштабних конструкцій висотою до 25 метрів.
- Світлові короби. Яскраві, економічні та довговічні лайтбокси стануть чудовим рішенням для залучення клієнтів. Виготовлення зовнішньої реклами такого типу можливе у будь-яких розмірах та конфігураціях, як для вуличного розміщення, так і для внутрішнього.
- Об’ємні букви. Нададуть неповторний стиль Вашому закладу. Ми пропонуємо великий вибір шрифтів, розмірів, матеріалів та колірних рішень з внутрішнім або зовнішнім підсвічуванням. Літери можуть використовуватися як окремо, так і у складі загальної вивіски.
- Білборди. Це великоформатні конструкції розміром від 3×6 м до 20×30 м, які встановлюють уздовж основних міських магістралей. Ефективні для охоплення широкої аудиторії як серед автомобілістів, так і серед пішоходів. Ми забезпечуємо виробництво білбордів будь-яких розмірів із міцних перевірених матеріалів.
- Сітілайти. Це світлові конструкції з двостороннім інформаційним полем, які встановлюють у місцях із інтенсивним пішохідним трафіком. Серед переваг такої реклами є яскравість, велика рекламна площа для розміщення інформації та акцій, а також захист від атмосферних опадів.
- Рядок, що біжить. Яскраві світлодіодні табло з рядком, що біжить, привернуть до вашого закладу максимум уваги. Вони легко налаштовуються та дозволяють транслювати як статичну, так і динамічну інформацію. Такі екрани чудово підходять для пунктів обміну валют, автозаправок, банків та інших компаній.
- Банери. Це масштабні полотна на фасадах будівель, будівельних риштуваннях або спеціальних каркасах. Популярні завдяки великому розміру і тривалому періоду розміщення. Ми можемо виготовити для Вас яскравий банер будь-якого розміру з якісною печаткою на гумовій тканині, а також організувати професійний монтаж у потрібному місці.
- Щити. Це окремі конструкції з власними опорами. Можуть бути одно-, дво- чи тристоронніми. Відмінно видно як автомобілістам, так і пішоходам. Можемо виготовити довговічний рекламний щит із металокаркасу з натягом банерної тканини з яскравим друком.
- Торцеві вивіски. Монтуються на фасаді будівлі або опорах перпендикулярно до основного потоку руху. Добре помітні та привертають увагу перехожих. Найбільшою популярністю користуються двосторонні конструкції із двома інформаційними полями.
- Штендери. Це мобільні конструкції, якими можна позначити місцезнаходження магазину чи кафе. Виготовляються у різних дизайнах, часто у вигляді оригінальних фігур.
- Фасадні таблички. Містять інформацію про режим роботи компанії та розміщуються біля входу, на фасаді будівлі. Допомагають клієнтам знайти потрібний заклад.
Де краще розміщувати зовнішню рекламу в Києві?
Найчастіше зовнішню рекламу у Києві можна зустріти у місцях з інтенсивним рухом людей та транспорту — у найбільш густонаселених районах, на головних проспектах та магістралях, біля об’єктів інфраструктури (вокзалів, торгових центрів та ринків).
Щоб реклама працювала, важливо вибрати відповідний носій та локацію з урахуванням Вашої цільової аудиторії. Виходячи з цього:
- Рекламу ресторанів розміщують поряд із самим закладом і в найближчому радіусі від нього.
- Дитячі товари просувають біля парків, шкіл та дитячих майданчиків.
- Послуги для студентів (курсові, дипломи, ксерокопії) оптимально рекламувати поряд із вузами та коледжами.
- Готели та хостели — на в’їздах до міста, біля вокзалів чи аеропорту «Жуляни».
Ми допоможемо Вам вибрати ефективні майданчики для зовнішньої реклами з урахуванням особливостей вашого бізнесу та цільової аудиторії. Розробимо яскраве оформлення, яке не залишить байдужими потенційних клієнтів. Для отримання консультації просто зв’яжіться з нашим менеджером по телефону – це безкоштовно!
Які функції виконує зовнішня реклама?
Зовнішня реклама виконує низку найважливіших функцій у суспільстві:
- Інформативна. Реклама доносить до цільової аудиторії найрізноманітніші корисні відомості про діяльність компанії – інформацію про товари та послуги, акції, контакти та режим роботи компаній. Вона допомагає споживачам у пошуку потрібних їм закладів та точок продажу.
- Маркетингова. Рекламні конструкції активно задіяні у просуванні бренду – вони підвищують впізнаваність компанії, формують позитивний імідж та репутацію на ринку. Крім того, є ефективним інструментом для залучення нових клієнтів, стимулювання продажів, а також виведення на ринок нових товарів та послуг.
- Економічна. Активно сприяє розвитку бізнесу та торгівлі, підвищенню конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості компаній. Крім того, забезпечує створення нових робочих місць у Києві, економічне зростання міста та збільшення податкових надходжень до місцевого бюджету.
- Освітня. Розміщуючи рекламні конструкції, компанії наочно демонструють споживачам, як ті чи інші товари, чи послуги здатні покращити якість життя, оптимізувати різноманітні побутові процеси. Так, наприклад, рекламуючи нові моделі смартфонів, виробники наголошують на додаткових корисних функціях пристроїв.
- Соціальна. Зовнішня реклама активно сприяє розвитку засобів, громадських організацій та некомерційних об’єднань. Часто такі організації використовують її, щоб проінформувати якнайбільше громадян про свою діяльність та залучити однодумців.
Що враховувати перед тим, як замовити виробництво зовнішньої реклами?
Перш ніж замовити виготовлення зовнішньої реклами в агентстві, обов’язково беріть до уваги такі моменти:
- Визначте тип рекламоносія. Серед найпопулярніших форматів — білборди, сітілайти, об’ємні літери та вивіски. Важливо визначити оптимальний формат виходячи з бюджету та цілей рекламної кампанії. Наприклад, для іміджевої реклами великого бренду підійде дорогий відеоекран чи білборд преміум-класу. Для невеликого магазину ефективніша вивіска або інформаційна табличка.
- Виберіть локацію. Місце розташування конструкції грає ключову роль майбутньої її ефективності. Важливо заздалегідь проаналізувати трафік, вибираючи зони з максимальною прохідністю. Для реклами ТЦ оптимальне розміщення вздовж основних магістралей, для салонів краси — спальні райони поблизу нього і т.д.
- Придумайте креатив або зверніться до професіоналів. Дизайн повинен привертати увагу, викликати інтерес у аудиторії та виділятися на тлі конкурентів. Ефективне поєднання тексту, шрифтів, зображення – запорука високої запам’ятовності. Креатив має транслювати головні цінності та переваги Вашої пропозиції.
- Подбайте про якість. Навіть найкреативніший дизайн не спрацює, якщо при виробництві зовнішньої реклами Ви заощадили на матеріалах. Звертайтеся лише до перевірених компаній, які мають солідний досвід, сучасне обладнання та кваліфікованих технічних фахівців.
- Визначтеся з оптимальним періодом розміщення. Для короткострокового просування акцій або сезонних пропозицій замовте розміщення на строк до 3 місяців. А ось масштабні кампанії щодо підтримки іміджу бренду або стимулювання продажів запускаються на час від півроку і більше.
Чого не можна розміщувати у зовнішній рекламі?
Існують певні правила та обмеження щодо вмісту зовнішньої реклами:
- Категорично заборонено використання ненормативної лексики, вульгарності або образливих виразів будь-якою мовою. Це стосується як тексту, так і візуального ряду.
- Реклама не повинна містити інтимних натяків чи двозначностей, особливо якщо вона розміщується поряд зі школами, вузами чи іншими громадськими місцями.
- Не вітаються негативні висловлювання чи прямі нападки на конкурентів. Це вважається порушенням ділової етики.
- Реклама не повинна пропагувати шкідливі звички чи асоціальну поведінку. Наприклад, алкоголь можна рекламувати лише всередині магазинів, а про наркотики в рекламі не може бути й мови.
- Банер не повинен розпалювати конфлікти на ґрунті національності, релігії, політики та інших чутливих тем. Також небажане використання зображень відомих особистостей без їхньої згоди.
Від чого залежить вартість послуги зовнішньої реклами?
На ціну послуг зовнішньої реклами у Києві безпосередньо впливають кілька факторів:
- Розташування рекламної конструкції. Чим жвавіше і прохідніше місце, тим дорожче реклама.
- Тип конструкції. Наприклад, світлодіодні екрани або об’ємні фігури коштують дорожче за звичайні білборди.
- Наявність підсвічування. Вона підвищує помітність реклами у темний час доби, але водночас збільшує вартість виготовлення.
- Кількість сторін. Двосторонні вивіски та банери завжди дорожчі за односторонні.
- Сезонний попит на тлі значних заходів чи свят. Оренда рекламних площ у цей час може коштувати значно більше.
Крім того, на вартість впливають термін оренди площі та обсяг розміщення — чим більше поверхонь і довше термін, тим нижча ціна розміщення та виробництва. При цьому великі рекламодавці можуть розраховувати на знижки та спеціальні умови.